BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink

 

Procese verbale Sedinţe de Comitet şi Adunări Generale.

  • Comitet 5 sep 2008
  • Comitet  26 ian 2009
  • Comitet 17 noe 2009
  • Comitet 5 iul 2010
  • Adunare Generelă 19 mar 2008

Şedinţă de Comitet 5 sept 2008


Prezenţi:
Pop Remus
Dl Lazăr
Dna Gârbou
Dna Zegreanu
Dna Roşescu
Dna Pop
Dl Szep
Comitetul a dezbătut şi a fost de acord cu următoarele:
Verificarea apometrelor
Având în vedere HG 1660/2005 - privind aprobarea unor instrucţiuni de metrologie legală – din care rezultă că apometrele trebuie verificate dpdv metrologic la fiecare 36 luni şi constatând că de la instalarea contorizării individuale a consumului de apă menajeră nu a fost nici o dată executată a verificare asemănătoare – Comitetul hotăreşte că în următoarea perioadă se va efectua această verificare.
S-au luat în discuţie două metode posibile de efectuarea:
1- se demontează apometrele şi imediat se pun în loc alte apometre aduse de firma care face verificarea
2 - se demontează apometrele dimineaţa, se duc la verificat şi în acelaşi zi dupămasă se pun la loc acelaşi apometre.
Comitetul hotăreşte că varianta 2, în care se pun la loca acelaşi apometre este mai conveneabil.
Pentru acest procedeu există două oferte de preţ, este ales oferta de preţ mai convenabilă, de 14 RON pe aparat, SC Cons Serv Instal.

Conform hotărârii Comitetului aceasta operaţie de verificare este obligatorie pentru toţi locatarii imobilului.

Se propune elaborarea unei metodologii de penalizare a locatarilor care nu se vor conforma cu această verificare.
Comitetul propune ca locatarii să fie inştiinţaţi din timp, cu cel puţin o săptămână, de efectuarea acestei verificări.
Situaţia uscătoriilor
În şedinţa anterioară Comitetul a hotărât ca din uscătoriile să fie evacuate lucrurile depozitate de locatari şi aceste spaţii de folosinţă comună să fie readuse la destinaţia lor iniţială.
Deşi hotărârea a fost adusă la cunoştinţa locatarilor, prin afişare, cei din cauză, au ignorat această hotărâre.
Comitetul a întărât încă o dată aceasta decizie, unii propunând chiar evacuarea bunurilor depozitate ilegal în aceste spaţii.
Situaţia apartamentelor închiriate Având în vedere situaţia mai aparte a apartamentelor închiriate sau parţial închiriate ca evidenţa neclară a numărului de persoane, zgomotele care fac unii chiriaşi, care deranjează vecinii, depozitarea gunoiului menajer la locuri care nu sunt destinate special acestora, Comitetul  hotăreşte ca proprietarii apartamentelor închiriate să facă o declaraţie în propria-răspundere privind numărul de persoane care stau în apartamentul închiriat şi tot prin această declaraţie să-şi asume responsabilitatea pentru a informa pe chiriaşi despre regulile de bună convieţuire privind gunoaiele şi zgomotele deranjante.
Numire de vicepreşedinte
Având în vedere că pentru CEC este nevoie de semnătura şi a unui vicepreşedinte Comitetul hotăreşte că Dl Lazăr va fi Vicepreşedintele

Sedinta comitet 26 ianuarie 2009


Prezent:
Pop Remus
Dna Mureşan
Dna Gârbou
Dna Zegreanu
Dna Roşescu
Dna Pop
Dl Mureşan
Dl Lazăr
Dl Szep

Comitetul a dezbătut şi a fost de acord cu următoarele:
Dl Szep a prezentat problema apart 27 (inundaţie creată de canalul de scurgere de apă pluviometrică)
Comitetul a apreciat că problema respectivă aparţine de cei de la scara a III a, care trebuie să-şi rezolve singur problemele, trebuie să găsească, unde este fisurat conducata, dacă este sau poate este cauzată de acoperiş

Reabilitarea termică – Dl Szep a prezentat faptul, că poate blocul va intra în efectuarea acestei reabilitari în cursul acestui an şi ar fi necesar să mai adunăm fonduri. Comitetul nu afost de acord să adune fonduri înainte ca efectuarea lucrării să fie sigură. In schimb s-a propus mărirea Fondului de reparaţii la o sumă de cca. 15.000 RON. Din acest fond urmând să fie schimbaţi instalaţiile de apă din subsol. S-a stabilit ca aceasta completare să se facă in luniile fără încălzire. Sumele pentru Fondul de reparaţie o să fie defalcate pe bază de cotă indiviză.
Dl Pop o să ia legătura cu cei de la Termoficare, poate mai reuşim să efectuăm aceasta reparaţie în schimbul amplasării conductei de retur de la blocul turn.
Subsol tehnic
Aburii din scara a V sunt cauzaţi de infundarea aerisirilor, mai ales de la sc VI. In primăvară o să mărim aceste aerisiri.
S-a aprobat realizarea separării contorului şi robinetului de la Termoficare de restul subsolului tehnic. Separarea se va face fizic printr-un gard de plasă de sîrmă, cu uşă de acces, prevăzută cu lacăt. Separarea se va face pe cheltuiala Termoficării.
Zona verde
Curăţenia de primăvară se va face de locatari.
Apometre
Comitetul dă o ultima somaţie celor care încă nu şi-au verificat apometrele. Termen 28 febr, după care locatarii care nu se conformează vor fi sancţionaţi.

Uscătorii
Se dă o ultima somaţie pentru evacuarea diverselor lucruri depozitate în aceste spaţii comune. Termen 28 febr, după care vor fi evacuaţi.
Comitetul îşi propune ca în acest an să zugrăvească în uscătorii.
Femeia de serviciu
Având în vedere ca a solicitat mărire de salariu, s-a discutat problem, comitetul a hotărât că rămâne la salariul actual.

Şedinţă de Comitet 17 noe 2009


Prezenţi:
Pop Remus
Dl Lazăr
Dna Gârbou
Dl Mureşan
Dna Mureşan
Dna Roşescu
Dl Szep
Comitetul a dezbătut şi a fost de acord cu următoarele:

Încheierea contract de întreţinere cu Termoficarea

Dl Pop si Dl Szep a prezentat  posibilitatea de a încheia un contract de întreţinere pentru reţelele de utilităţi comune(apă rece, apă caldă, încălzire) cu furnizorul de energie termică.
Comitetul nu a fost de acord cu încheierea acestui contract

Situaţia instalaţilor comune de încălzire
Dl Szep a prezentat problema că unele coloane sunt colmatate şi agentul termic nu ajunge la fiecare calorifer. Soluţiile propuse de specialişti este înlocuirea coloanelor comune.
Comitetul a luat în discuţie această posibilitate împreună şi cu posibilitatea ca fiecare locatar beneficiar de încălzire centralizată să efectueze pe cont propriu, vara viitoare, curăţirea caloriferelor din apartamentul propriu.

Reparaţia instalaţilor comune din subsol
În vara viitoare o să fie schimbată instalaţiile tehnice din subsolul comun a blocului. Prima opţiune ar fi realizarea acestei reparaţii cu Termoficarea.

Femeia de serviciu
Comitetul a analizat activitatea femeii de serviciu, la sesizarea a mai mulţi locatari nemulţumiţi .
Comitetul a hotărât că Dl Szep să facă un program de activitate, care să fie afişată la fiecare scară şi dacă aceasta activitate nu este respectată să i se diminueze salarul.
Femeia de serviciu nu are voie să facă curăţenie duminica.
Salarul femeii de serviciu rămâne nemodificat.

Curăţenia de toamnă din zona verde
Se va face numai primăvara.

Dna Mureşan a întrebat de situaţia ap 27 cu infiltraţii de pe canalul pluvial.
Momentan nu mai există reclamaţii de la acest vecin în legătură cu aceasta problemă.
Dl Szep a prezentat că o problemă asemănătoare a fost ridicată şi de ap 39 Vornicescu şi ap 54 Feşnic, pe acoperiş nu există defecţiuni vizibile care ar putea fi cauzele acestor infiltraţii.
Având în vedere că probabil anul viitor vom intra în programul de reabilitare termică, dacă nu vor exista reclamaţii serioase cu infiltraţii să încercăm să amânăm cât mai mult aceste reparaţii.

Dl Szep a prezentat controlul efectuat de Primărie pe tematica PSI
Comitetul a propus ca globurile de la iluminatul pe scări să fie completate eventual la vară.
Comitetul nu a fost de acord să cumpărăm stingătoare.

Dna Săcui
În legătura cu neachitare de către Dna Săcui a diferenţei de consum de la apometrul înregistrat încă în anul 2007, Comitetul a întărit decizia din 26 ianuarie 2008, că aceasta este just datorată asociaţiei şi ca urmare trebuie achitat.

Citire apometre
Comitetul a hotărât că apometrele să fie citite de către Dl Szep si responsabilul de scară în ianuarie (Sc I, II, III) şi februarie (Sc IV, V, VI)

Probleme cu chiriaşi
Dl Szep a informat Comitetul, ca anumite apartamente cu chiriaşi înregistrează întârzieri la achitarea taxelor. A fost adus la cunoştinţa comitetului şi faptul că chiriaşi de la ap 9, 20 şi 45 deranjează locatarii cu comportament neadaptat la cerinţele locatarilor(tulburarea linişte publică, fumat în scări, scandaluri, chefuri nocturne, aruncat diverse obiecte prin geam, distrugere bunuri proprietate comună)
Comitetul va atrage atenţia  acestor colocatari asupra necesităţii respectării regulilor de convieţuire comună. În cazul  repetării  a acestor abateri se va lua legătura cu proprietarii sau după caz cu poliţia.

RDS
Dna Roşescu a ridicat problema lucrările de proastă calitate executate în scară de furnizorii de telefonie/internet, în speţă RDS.
Asociaţia va adresa o scrisoare către furnizor pentru remedierea acestor probleme.

Sedinta de Comitet
5 iulie 2010
Participanti:
Pop Remus
Lazar Vasile
Dna Muresan
Dna Pop
Dna Zegreanu
Szep Csaba
Ordinea de zi:
1             sesizare Dna Gabor, ap 9, privind decontarea ce catre Asociatie a unor cheltuieli din 2003 legate de instalatia comuna de gaz din scara 1.
Dna Gabor a fost invitat la Sedinta dar nu a venit.
Comitetul a hotarat de rezolvarea problemei respective este treaba scarii 1.
2             Reglementarea defalcarii costurilor pentru apa calda/apa rece. S-a aprobat impartirea diferentelor de consum intre consumuri individuale insumate si consumul colectiv pe numar de persoane prezente pentru luna pentru care se face calculul.
cele doua moduri de repartizare se anexeaza.
3             Repartizarea costurillor pentru incalzire centralizata
Dl Szep a prezentat studiul realizat de RA Termoficare privind repartizarea consumurilor inviduale din apartamente cu incalzire centralizata, consumul din spatii comune si consumul din coloanele de incalzire.
Studiul se gaseste in dosarul de corespondenta a Asociatiei.
S-a ridicat problema dezafectarii caloriferelor din spatiile comune.
S-a hotarat ca procentajul de consum corespunzator spatiilor  comune sa fie repartizat conform cotei indivize(c.i), consumul corespunzator coloanelor sa fie repartizat conform cotei indiviza modificate (se scad c.i ap et 4 si cei din scara 2 except Mihaiescu si se recalculeaza la 100%)
Dl Szep v-a elabora o metodologie pentru aceasta repartizare de cost, care v-a fi aprobat de Comitet si se va aplica din sezonul de incalzire 2010-2011.
4             Curatarea caloriferelor
Avand in vedere ca la inceputul fiecarui sezon de incalzire sunt unele deficiente privitoare la incalzirea unor apartamente, datorita partial functionarii a unor coloane de incalzire si partial infundarii caloriferelor din apartamente.
Coloane de distributie nu se pot schimba dpdv tehnic si financiar, Comitetul recomanda curatarea individuala a caloriferelor din fiecare apartament cu incalzirea centralizata.
In acest sens se va pune si un afis.
5.            Impartirea cheltuielilor cu spatiul verde (curatare sp verde spate, trandfafiri, ingrasamant, taiere gard viu, rep motocositoare). Comitetul a hotarat ca aceste cheltuieli sa fie repartizate pe c.i indiferent cine a participat efectiv la unele lucrari de ingrijire spatiu verde.
6.            Dl Szep a comunicat Comitetului ca in anul 2010  nu ne va fi instalat gard metalic si nici completat gard viu, conform celor spuse de Primarie.
7.            Reabilitarea Termica      in acest an vom intra poate la toamna la proiectare, conform celor de la Primarie, dar in functie de bugetul alocat acestui scop.
8.            S-a propus instalare de becuri cu senzor in hol la parter, Comitetul nu a fost de acord.
9.            Reaparatii acoperis
Probleme sunt la Dna Sacui si la fam Fesnic. La Legian in afara de o inundatie din aprilie nu s-a mai repetat fenomenul.
Am primit cinci oferte tehnice dintre care 3 concretizate si in oferte financiare.
a.            acoperire suprfata tabla cu membrana flexibile – solutie nefinalizata financiar complet de ofertant
b.            Zoli – schimbare tabla in jurul canalului de scurgere (3000 RON) + imbracarea in tabla a cosurilor de fum (4000RON) Lucrare cu garantie, executata prin firma.
c.            Capusan – strangere imbinarilor de tabla in jurul canalului de scurgere (200RON + imp) fara garantie
d.            Monolit – schimbare tabla la canalul de scurgere si in loc de imbinare prin strangere cositorierea -      solutie nefinalizata dpdv financiar de ofertant
e.            Andreoaie – schimbat tabla in jurul canalului de scurgere + marire panta la Sacui (650 RON + imp)
Comitetul a decis solutia  c Capusan.
Comitetul a decis ca , cosurile de fum de pe acoperis sa fie tencuite.
10.          Schimbare robineti/vane in subsol
Dl Pop a vorbit cu cei de la RAT,  de unde am primit lista cu materialele necesare. Intelegerea este ca noi sa achizitionam materialele necesare si RAT va executa inlocuirea lor gratuit in schimbul amplasarii conductei de termoficare de la blocul turn.
Dl Szep a fost la furnizorii indicati de RAT , achizitionarea materialelor ne va costa de cca. 7000RON.
Comitetul a aprobat efectuarea reparatilor in parametrii de mai sus.
11.          Restantieri
Dl Szep a prezentat situatia restantierilor din ultima perioada. In afara de unele restantiri ocazionali, avem un singur apartament cu restante cronice ap. 50., care inregistreaza restante mari. Dl Szep periodic  tine la curent pe proprietarul apartamentului (din Arad) de restantele chiriasilor.
Se aplica penalizari pentru cei cu intarzieri, In ultimele 2 ani si jumatate aceste penalitati se ridica la 1038 RON.
12           Femeie de Serviciu.
Majoritatea celor prezenti nu sunt multumiti de activittaea femeii de serviciu.
Trebuie sa cautam una nou cu un program mai strict reglementat.
Dna Muresan a afirmat ca cei din sc 2 isi vor lua singur femeie de serviciu, cu aceasta Comitetul nu a fost de acord.
13.          Dezinsectie
Dl Szep a ridicat problema  dezinsectiei periodice care se executa in subsolul tehnic, casa scarilor 2 si 5  si in unele apartamente. Din cauza ca majoritatea locatarilor nu fac dezinsectie in apartamente lucrarea nu este eficienta si nu se poate pune problema garantiei. Momentan repartizarea costurilor se face pe bloc pentru cea efectuata in spatii comune, si individual pentru cea din apartamente. Dl Szep a propus ca  fiecare locatar sa plateasca la fel indiferent ca isi face dezinsectie in pa sau nu, poate in acest fel ar face mai multi dezinsectie.
Problema  a ramas in coada de peste.
14.          Completarea interfon sc 1 cu un post pentru uscatorie (pentru incasari)
Dl Szep a propus ca pentru siguranta desfasurari incasarilor sa renuntam la sistemul actual, cand usa de la scara 1 este deschis si oricine poate intra.
Comitetul nu a fost de acord.
Dl Szep a subliniat ca in acest caz Comitetul isi asuma si raspunderea.

15.          Carte tehnica
S-a ridicat problema completarii cartii tehnice a imobilului.
16.          Deterioarai, igrasie exterioara
S-a ridicat problema umezelii, infiltratilor cu apa, igrasiei din exteriorul blocului.

17.          Situatia Finaciara
Dl Szep a prezantat date despre executia financiara an 2009 si situatia prezenta a conturilor Asociatiei.

18.          Problema impozitarilor
Dl Szep a ridicat problema modificarilor  posibile a legislatiei care se aplica la conventii civile, forma prin care sunt renumerati angajatii Asociatie, cerand lamuriri din partea Comitetului cum se va rezolva aceasta problema in eventualitate acestei modificari.
19.          Interfon sc 2
Dna Muresan a ridicat probleme achizitionarii interfonului sc2. Dl Szep a aratat ca din 11 apartamente din scara , 7 au fost de acord cu instalarea , 1 nu, 3 nu au fost chestionati, considerand ca minoritatea se supune majoritatii.  Pretul este similar cu celelalte interfoane din bloc.

Adunare Generală 19 martie 2008


Adunarea Generală a fost convocată în data de 12 martie 2008. Deşi anunţul de convocare s-a făcut respectând prevederile legale la adunarea concocată au fost prezenţi 15 persoane, reprezentând mai puţin decât 50%+1 cât preved reglementările în vigoare. Adunarea Generală a fost reconvocată pe data de 19 martie, la ora 18.
La adunare au fost prezenţi următorii locatari
Ap 4 Garbou
Ap 5 Szep
Ap 7 Colceriu  reprezentând şi pe ap 11 Jugrerestan
Ap 13 Nebert
Ap 15 Lazar
Ap 19 Muresan
Ap 23 Muresan reprezentand si ap 23A Stanimir
Ap 28 Zegreanu reprezentand  si pe ap 29 Serban
Ap 35 Goia
Ap 30 Mihaiescu
Ap 38 Neda
Ap 43 Rosescu
Ap 59 Bagameri
Ap 62 Faragau
Ap 63 Fabian
Ap 65 Pop
Ap 67 Moga
Ap 69 Mocanu
Ap 70 Pop
Conform prevederilor  legale Adunarea Generală, la reconvocare este apt de a hotării indiferent de numărul locatarilor prezenţi.
Adunarea Generală a luat act că Dl Pop, Preşedintele Asociaţiei nu poate fi prezent din cauze medicale.


ORDINEA de ZI

Prezentarea Bugetului de Cheltuieli şi Venituri – făcut de Dl Szep, sumarul acestuia s-a anexat.

Mărire fond rulment – având în vedere situaţia anexată referitoare la discrepanţa între fondul rulment existent şi nivelul cheltuielilor din luna decembrie 2007- s-a hotărât majorarea fondului rulment la nivelul cheltuielilor din decembrie.
Se va afişa nivelul fondului rulment în avizierul de la fiecare scară, locatarii sunt obligaţi să-şi completeze fondul rulment până în luna septembrie 2008. Plata se poate face şi eşalonat.
Dl. Szep a propus, ca fondul rulment a apartamentelor 9, 26, 27, 50 şi 56, apartamente închiriate de proprietari, apartamente unde se înregistrează în general întârziri la plata cheltuielilor lunare să fie majorat cu 20% faţă de valoare cheltuielilor din dec. 2007.
Locatarii au fost de acord.

Reabilitarea termică – s-a prezentat programul de reabilitare termică, prevederi, costuri, formalităţi. AG a adoptat o hotărire ca Asociaţia să se înscrie în acest program. Locatarii vor semna lista necesară pentru îndeplinirea acestei hotărâri cu ocazia achitării cheltuielilor.

Zona verde – Gardul metalic. Dl Szep a prezentat situaţia că pentru amplasarea gardului metalic este nevoie de o listă cu semnături. Unii locatari nu au fost de acord cu amplasarea gardului metalic, dar majoritatea a considerat că totuşi ar fi folositor asociaţiei pentru protejarea zonei verzi. Lista respectivă va fi semnat de proprietari la achitarea cheltuielilor.
Unii dintre proprietari au ridicat şi problema, destul de nefericită, că zona verde aparţine de Primărie, dar cheltuielile cu intreţinerea sa sunt suportate în bună parte de Asociaţie, care este destul de nefiresc.
S-a discutat şi problema spaţiului verde din spatele blocului şi obiceiul unora de a arunca gunoi în spaţiul verde, dar nu s-a ajuns la nici o concluzie.

Modificare Statut – a fost prezentat şi probleme Statutului Asociaţiei, care a fost redactat de mult timp şi nu este în concordanţa cu reglementările în vigoare. S-a hotărât ca Comitetul Executiv să propună modificările necesare şi membrii Asociaţiei să adopte respectivul Statut prin semnătură cu ocazia plăţii cheltuielilor.

S-a ridicat problema stării uscătoriilor, locatarii exprimându-şi nemulţumirea faţă de starea în care se află momentan. S-a propus şi s-a hotărât ca ca în termenul cel mai scurt (15 zile) respectivele uscătorii să fie golite, ulterior să fie zugrăvite şi redate destinaţiei iniţiale.

Unii dintre locatarii au ridicat problema că unii dintre vecini folosesc vspaţiile de destinaţie comună din casa scărilor pentru a depozita acolo diverse lucruri (motociclete, biciclete şi altele). S-a hotărât ca locatarii să elibereze spaţiul în cel mai scurt timp (5 zile)

Unii locatari au sesizat că la anumite apartamente închiriate  stau mai mulţi faptic decât cei declaraţi. S-a hotărât ca Dl Szep să se adreseze Primăriei şi Poliţiei ca situaţia lor să fie reglementată.

Având în vedere că din Comitetul Executiv unii dintre membrii nu mai doresc să activeze sau s-au mutat, s-a ales un nou Comitet Executiv, format din Dna Gârbou(4), Dl Lazăr(15), Dna Mureşan(23), Dna Roşescu(43), Dna Pop(70)
Comisia de cenzori Dna Zegreanu (preşedinte), Dl Pop (67), Dl Mureşan(19)
Preşedintele Asociaţiei rămâne Dl Pop (31)

Dl. Mocanu a solicitat aprobarea Asociţiei ca firma RDS la care vrea să-şi instaleze telefonie şi internet să-şi instaleze sistemul de cabluri în bloc (la scara VI). S-a aprobat, dl Lazăr, cu acordul Asociaţiei semnând pentru Preşedinte.